איך לבחור מקדם אתרים טוב?

הגדולה של אנשי שיווק ומכירה היא לחשוב כמו הלקוח.

למה אני מתכוון?

הרבה פעמים אנחנו חושבים מה אנחנו יכולים להציע במקום לחשוב מה הלקוח שלנו מחפש.

כשחיפשתי מקדם אתרים אורגני (כלומר לא במודעות שמשלמים עבורן כסף) לאתר שלי, היה לי חשוב לבחור במישהו רציני. כבר היה לי ניסיון רע עם כל מיני מקדמי אתרים שלא הביאו תוצאות או שהביאו אותי לתוצאה הראשונה בעמוד השמיני ולכן הדרך הכי פשוטה בעיניי הייתה לכתוב “מקדם אתרים” בגוגל ולקחת משם את התוצאה הראשונה.

תביעות זה דבר טוב

אני בכוונה לא כותב את שמו, הוא נמצא בקבוצה הזו ו”אין אומרים שבחו של האדם בפניו וגם לא בוואטסאפיו”  (פרקי אבות) אז בואו נקרא לו מיכאל ספוטניק.

אבל, למרות שהוא היה בתוצאה הראשונה, עדיין לא הייתי שלם עם זה ב 100% ורציתי לדעת אם כבר היו איתו בעיות בעבר ולכן חיפשתי בגוגל “מיכאל ספונטיק תביעות”. להפתעתי, התוצאה הראשונה בגוגל הייתה עליו, במאמר שהוא בעצמו כתב.

מיכאל ספוטניק לכשעצמו מן הסתם לא היה רוצה להעלות על עצמו תוכן שקשור לתביעות כלפיו אבל הוא לגמרי הבין שאת הלקוח שלו מאוד מעניין אם היו לו תביעות ולכן הוא קידם לעמוד הראשון מאמר בגוגל שכותרתו: “מיכאל ספוטניק תביעות? פחחחח תעשו לי טובה”. התוצאה השנייה אגב היא “האם אתה לקוח תחת? מיכאל ספוטניק” (סליחה על הבוטות, זה מיכאל כתב).

זה בעיני מהלך מושלם שגרם לי לסגור סופית עם מיכאל חוזה לשנה.

דילוג לתוכן